Personeelsblad
Ondanks digitale mogelijkheden als intranet, “mijn bedrijf”-inlogmogelijkheden op een website, etc., worden er door organisaties nog steeds fysieke personeelsbladen uitgebracht. Het doel hiervan is om de band tussen de onderneming en haar medewerkers te versterken. Daarnaast is het een mogelijkheid om te communiceren over zaken die iedereen aangaan en onderlinge betrokkenheid te vergroten. Ook is zo’n magazine een spreekbuis voor de directie, bijvoorbeeld over ontwikkelingen en plannen. En mede door het verzenden van een personeelsblad naar het thuisadres, wordt ook het thuisfront beter betrokken bij de baan van partner of ouder.
Nooteboom’s personeelsblad DRIVE
Na een behoorlijke adviseringsprocedure is door onze klant Nooteboom besloten om het personeelsblad DRIVE uit te voeren als digitaal drukwerk. Hiermee ons advies volgende, nadat we alle wensen en specificaties in kaart brachten. Zo’n advies ontstaat in zo’n geval door factoren als;
- Een relatief lage oplage
- De niet altijd gelijktijdige productie van twee taalvarianten
- De wens om in de toekomst per exemplaar te personaliseren
- De combinatie van gewenste papiersoort en gewenste druk-uitstraling
Aldus, nadat de klant het door henzelf opgemaakte bestand aanlevert, tezamen met een adresbestand, verzorgen wij het drukwerk en de mailinghandling. Uiteraard keurig volgens de geldende richtlijnen aangeboden bij het postbedrijf. Hierdoor zijn er in het geheel geen zorgen of werkzaamheden meer voor klant zelf.
Althans… anders dan bij de eigen brievenbus gaan zitten wachten tot het blad op de mat valt!
Productie van magazines
Elk magazine heeft haar eigen lezersgroep, haar eigen communicatiedoel. Nog vóórdat we ook maar iets gaan drukken, worden we graag betrokken bij de voorbereidingen. Ons advies gaat namelijk niet om alleen maar “welk papiertje” – we denken mee, maar indien gewenst ontwikkelen we ook mee. Zodat het doel nog nét een beetje beter behaald kan worden!
We ontwikkelen indien gewenst mee vanaf de bladformule, via redactie en fotografie naar vormgeving en opmaak. Het advies over drukmogelijkheden, verzendwijze, kosten etc. volgt uiteraard. En daarna het drukken, verpakken en zelfs de postbezorging.
Daar waar Nooteboom ons bij de ontwikkeling betrok vanaf de keuzes van papiersoort en druktechniek, kunt u Incido dus óók inschakelen voor het gehele voortraject. Net wat ú wilt!
OPENINGSTIJDEN
Werkdagen | 08:30 – 17:30 |
Zaterdag | gesloten |
Zondag | gesloten |