Grafische inkoop
In de ruimste zin van het woord
Inkopen is een vak. Zonder grondige kennis van dit vak doet een organisatie zichzelf tekort. Dat geldt óók voor grafische inkoop. Voor reclamebureaus, marketeers, algemeen inkopers, (semi-)overheden en zelfstandigen geldt; onze kennis is uw voordeel!
Grafische inkoop (deels) uitbesteden?
Iedere organisatie is gebaat bij de grafische inkoop kennis van Incido. Dankzij onze diepgaande marktkennis over de gehele breedte en meer dan 25 jaar ervaring van budgetteren van grafische producties.
Ga het gesprek aan
Voor ons begint de inkoop van een compleet pakket, een project of individuele productie bij het stellen van vragen. Natuurlijk zijn deze vragen toegespitst op de klant; we hebben met een reclamebureau een ander gesprek dan met een fondsenwerver. Maar voor elke doelgroep biedt Incido toegevoegde waarde. Soms groot, soms wat kleiner. Maar altijd! In ons gesprek wordt vanzelf helder, op welk niveau wij opereren en wat we kunnen betekenen. Ga dat gesprek eens aan; laat u verrassen door onze marktkennis en inkoopervaring!
Marktconform
Onze passie is om u (of in geval van bijvoorbeeld een reclamebureau: uw klant) een goede aankoop te laten doen. De kwaliteit moet voldoen aan de gestelde eisen, de planning gehaald, de tarieven open en eerlijk, etc..
Om onszelf te controleren en onszelf te blijven prikkelen én overtuigen dat wij “het goed doen”, ontwikkelde Incido een methodiek om voor een specifieke productie het zogenaamde “marktconforme tarief (m.c.-tarief)” te bepalen: de prijs waarvoor een productie of dienst redelijkerwijs en onder de gestelde voorwaarden, ingekocht kan worden.
Het is onze uitdaging én persoonlijke doelstelling om ons voorstel niet uit te laten komen boven dat m.c.-tarief. En vaak lukt dat. Vervolgens is het aan ons om ervoor te zorgen dat onze inkoop dermate efficiënt en effectief is dat er sprake is van een marge waarvoor onze schoorsteen rookt. Uiteraard helpt ons enorme inkoopvolume daarbij.
Let wel: dit betekent dus dat zaken als advisering, het meedenken, het plannen, de orderbegeleiding, de kwaliteitscontrole, etc. niet separaat worden doorberekend! In vergelijking met uw eigen inkoop in de markt, krijgt u dat er dus “gratis” bij…
Juni 2024: doorlooptijden bedrukte verpakkingstape volledig op normaal [...]
Tekorten en... prijzen door het dak De [...]
Cappuccino sjabloon: uw huisstijl in cacao Een [...]
Kabelhoezen: beschermen kabels en slangen Tussen een vrachtwagencabine [...]
Boek "Grip op je cyclus" Onze klant Wooman [...]
Nooteboom jaarkalender 2021: de 20e alweer! Inmiddels is [...]
Advisering op basis van uw wensen Ook als [...]
Kunnen jullie afstandsbedieningen bedrukken? Producten kunnen niet altijd [...]
Standaard producten Met regelmaat worden wij benaderd door [...]
Nooteboom Trailers: GIANTS on the road Met regelmaat [...]
Welkomstmapje GGD voor nieuwe medewerkers Met dit welkomstmapje [...]
Biofolie - biologisch afbreekbaar? De term biofolie duidt [...]
"Geen personeelsfeest"? Of "een feestje voor het personeel"... [...]
Boek "Een neus voor God" Onlangs verscheen het [...]
Genoeg: precies wat je (nú) nodig hebt! Vlak [...]
Verlies van grafische kennis In het magazine Printmatters [...]
Corona beSCHERMing in de winkel We schrijven Maart [...]
Vanaf heden: STM in de kiosk Vanaf heden [...]
Grondwerk: gemáákt voor professionals Het magazine Grondwerk is [...]
Een industriële foudraal voor uw producten Oerdegelijk. En [...]
Kwartetspel strategisch beleidsplan Biezonderwijs Voor Biezonderwijs had onze [...]
Speciale ringband voor offertes Om extra op te [...]