MS Office sjablonen
Iedereen schrijft dezelfde (huis)stijl
Uw medewerkers, verkopers en andere collega’s schrijven brieven, offertes en andere correspondentie. Sommigen volgen keurig de huisstijl, maar de meesten vergeten het logo, plaatsen de verkeerde voetnoot of vergeten uw Algemene Leveringsvoorwaarden in te voegen…
Het gebeurt. Volop.
En uw klanten zien het – bewust of onbewust.
Dus: uw onderneming straalt niet de professionaliteit uit die u zou willen.
Dit alles is prima te ondervangen door Microsoft Office helemaal naar uw huisstijl in te richten en diverse praktische sjablonen (templates) te laten maken (in MS Word, MS Exel en MS Powerpoint).
We programmeren waterdichte, gebruikersvriendelijke én stabiele Word sjablonen: uw huisstijl keurig gevangen in Office.
Logosjabloon, briefsjabloon of template
Zelf plakken van een (vaak zware JPG van matige kwaliteit) levert zware, instabiele Word-documenten op. Bij een logosjabloon zorgen wij voor een hoge-resolutie afbeelding waardoor het document “licht” blijft, maar de kwaliteit van uw logo 100%. Dus een print of PDF ziet er haarscherp uit en de documenten zijn klein in opslag.
Een briefsjabloon is nog fraaier. Dat is een logosjabloon, uitgebreid met klikvelden op de juiste posities (adresgegevens, kenmerk en betreft, datum, etc.). Een datumveld is een geïntegreerd kalendertje. Zaken als het kenmerk en bijvoorbeeld projectnaam komen keurig terug op de vervolgpagina’s.
Het summum zijn onze complete templates. Op basis van een aangeleverd of door ons ontworpen lay-out, krijgt u een eigen menu erbij in bijvoorbeeld MS Word. Daarin voegen we alle gewenste templates én een bibliotheek aan basisteksten toe. Deze basisteksten worden centraal door u beheerd, dus eenvoudig up-to-date te houden. Met onze templates ‘klikt’ uw verkoopafdeling binnen enkele minuten een complete offerte bij elkaar. Of stelt uw P&O-functionaris binnen no-time een correcte arbeidsovereenkomst met bijbehorende bescheiden samen.
Het resultaat!
De resultaten van deze dienst zijn onder anderen;
- Een consistente en professionele uitstraling van al uw bedrijfsdocumenten
- Stabiele en ‘lichte’ Office-documenten, met scherpe logo’s en afbeeldingen
- Forse tijd- én dus kostenbesparingen bij het schrijven van interne en externe documenten, zoals:
-Offertes
-Aanbestedingen
-Arbeidsovereenkomsten
-Handleidingen
-Etc.
Want: steeds hetzelfde verhaal tikken?
Verkopers schrijven geen gelijkluidende offertes?
Secretariaten die steeds soortgelijke documenten redigeren?
Verleden tijd!
Het huwelijk tussen Word en Excel Daar waar [...]
Omvangrijke offertes, voorstellen en tenders... Het kost een [...]